Varde skakklub

13/6/23

Home Klubben turneringer billeder skakopgaver

Hvad sker der i Varde Skakklub

Klubaften er normalt tirsdag fra kl.19:00 til 23:30.

Spillested: Lykkesgårdsskolen, Abildvej 25, Varde

Ikke-medlemmer kan altid komme forbi  på Varde Skakklub´s klubaftener for at se og eventuelt deltage i klubbens aktiviteter.

På de forskellige programsatte dage spilles der også løse partier eller lynskak i spontant dannede grupper.

B-medlemmer kan deltage i klubturneringen mod betaling af klubkontingentet - Kontingentet til DSU

efterårsplan for Varde Skakklub år 2014 Klubturneringen starter den 10. sept. Tilmelding senest den 8. september til Jørgen eller Anders.

Turneringen afvikles som en 7 runders MONRAD, dvs. man hele tiden møder en med næsten samme placering som en selv.

Som tit før vil alle blive inddelt efter styrke i tre grupper, som så spiller med forskellig betænkningstid, nemlig med 1½ times betænkningstid inden for samme styrkegruppe, med 1 ¼ mod 1 ¾ time ml. nabogrupper og endelig med 1 og 2 timer ml. gruppe 1 og 3.

Hvis spillerne hører til i samme gruppe og er enige om det, kan de aftale at spille med 2 timers BT. til hver.

Afbud foretages til Niels Peter og til modstanderen allersenest tirsdag eftermiddag kl. 17 – se nærmere i Reglement for klubturneringen  (”Peters Lov”).

Turneringen indeholder to deadlines for færdigspilning af partier, nemlig efter runderne  1-3 og efter 4-6.

Afbud foretages til 60487029 Niels Peter Nissen og modstander senest tirsdag  eftermiddag  kl.17